Promocje
Specialized Crave Comp 29 czerwony/fluo
6 699,00 zł 4 599,00 zł
szt.
Buty Northwave Katana SRS czarny-wrzos
549,00 zł 299,00 zł
szt.
Specialized Alibi Sport ST turq/gold
2 299,00 zł 1 799,00 zł
szt.
KTM Life Road Lady blk/blu/wht
3 049,00 zł 2 599,00 zł
szt.
Fuji Track Elite Frameset
7 399,00 zł 6 699,00 zł
Rama KTM Ultra 29 Disc
1 199,00 zł 999,00 zł
szt.
Zestaw Ritchey Cross CX Disc
3 999,00 zł 3 699,00 zł
szt.
Zestaw Fuji SL 1.1
7 499,00 zł 5 999,00 zł
Zestaw Fuji Transonic SL
7 499,00 zł 6 399,00 zł
Zestaw Specialized Crux E5 Disc czarny
3 899,00 zł 2 599,00 zł
szt.
Specialized Fuse Expert 6Fattie blk/red
8 999,00 zł 7 199,00 zł
Specialized Fuse Comp 6Fattie grap/org
6 799,00 zł 5 439,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ

 

Wysyłka

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?

Klienci naszego sklepu mają dwie możliwości odbioru zamówionego towaru. Pierwsza za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Drugim sposobem jest odbiór osobisty w siedzibie sklepu w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 215. 

 

Jaki jest koszt przesyłki towaru?

Koszt przesyłki w kraju jest uzależniony od tego jaką formę płatności wybrał klient oraz na jaką kwotę złożył swoje zamówienie.  Aby zapoznać się z kosztem przesyłki należy zajrzeć do zakładki Koszty dostawy.

 

W jakim czasie otrzymam przesyłkę?

Według obowiązującego prawa sklep internetowy ma 14 dni na dostarczenie towaru. Jednak możesz spodziewać się paczki w ciągu kliku dni. Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia po wyjściu paczki z magazynu. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

 

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

 W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

 

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem sklepu internetowego metrobikes.pl oraz sklepu stacjonarnego pod adresem Aleja Kraśnicka 215 20-217 Lublin. 

 

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

 Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie. Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku jakichkolwiek niezgodności, kurier sporządza protokół, będący podstawą późniejszej reklamacji.

 

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe

 

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?

 Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz te dane zmienić w II kroku zamówienia.

 

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

 Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon, który jest dowodem zakupu. Możemy również wystawić fakturę VAT zamiast paragonu fiskalnego. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

 

Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?

 Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.

 

Rejestracja

Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. Prosiłbym o wyjaśnienie.

 

Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji. Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy, a ponadto daje kilka dodatkowych możliwości, jak ustawianie własnych profili do przeglądania produktów, newsletter, cennik (te wysyłane są tylko wtedy, gdy w swoim profilu zaznaczysz chęć ich otrzymywania).

Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów, a można jej dokonać choćby po to, aby otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub konkursach organizowanych na naszych stronach.

 

Wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jako warunek rejestracji jest chyba niezgodne z prawem?

Proszę się nie obawiać, nie ma tu żadnych "kruczków". Przetwarzanie danych osobowych to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie. Gdyby zamawiający nie wyraził zgody na ich przetwarzanie, musielibyśmy zaraz po złożeniu zamówienia, wykasować te dane z naszej bazy. Wówczas nie byłoby możliwości np. wystawienia dokumentu sprzedaży.

Zapewniamy, że obawy przed wyrażeniem zgody na "przetwarzanie danych osobowych" w naszym sklepie są zupełnie niepotrzebne.

 

Ile trwa autoryzacja konta? Chciałem dokonać zakupu, jestem nowym klientem.

Po dokonaniu rejestracji w naszym sklepie, konto jest od razu aktywne - można dokonywać zakupów.

 

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w metrobikes.pl?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

 

KARTA KREDYTOWA - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę firmy PayU, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Przy tym sposobie płatności masz dodatkową możliwość wybrania innego adresu wysyłki - odbiorca nie musi posiadać przy sobie gotówki przy odbiorze.



PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.



PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

 

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP.

 

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. My natychmiast wyślemy poprawioną fakturę.

Czy istnieje możliwość spłacania ceny zamówionego towaru w ratach?
Istnieje możliwość płatności ratalnej. Obsługę zapewnia popularny system Żagiel. Minimalna kwota zamówienia w takim przypadku wynosi 350 zł.

 

Realizacja zamówienia

 

Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?

 Aby móc kupować w metrobikes.pl  należy się zarejestrować i założyć konto.

 

Na czym polega rejestracja w sklepie?

 Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Po takiej rejestracji każdy będzie miał własne konto, w którym można np. sprawdzić swoje dotychczasowe zakupy. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

 

Co uzyskuję rejestrując się w metrobikes.pl?
Rejestrując się w Supersklepie automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto możesz:
- kupować produkty,
- dodawać produkty do listy obserwowanych, dzięki czemu na swoim koncie zauważysz szybko zmiany jego ceny,
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

 

Czy oprócz sklepu internetowego prowadzicie też sprzedaż w stacjonarnym sklepie?
Prowadzimy również sprzedaż w sklepach stacjonarnych w:
- w Chełmie – ul. Uściługska 21 
- w Lublinie –  Al. Kraśnicka 215 

Reklamacje

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?

 Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe, tylko jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki należy dołączyć "Dokument Zwrotu Towaru", oryginalny paragon oraz numer rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.

 

Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży na inny rozmiar?

 Oczywiście, gdy tylko rozmiar okaże się nieodpowiedni można go wymienić na inny. Należy wówczas odesłać produkt wraz z paragonem i wypełnionym "Dokumentem Zwrotu Towaru", który jest do ściągnięcia ze strony metrobikes.pl w zakładce "Pomoc". W takim przypadku koszty przesyłki pokrywa klient.

 

Co należy dołączyć do produktu, który chcę odesłać do metrobikes.pl?

 Do każdego towaru, który chce się wymienić, zwrócić czy zareklamować należy dołączyć:

- paragon lub fakturę Vat w oryginale,

- wypełniony "Dokument Zwrotu Towaru".

 

 

Nie otrzymałem karty gwarancyjnej wraz z produktem. Czy to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?

 Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej wówczas do reklamacji danego towaru wystarczy paragon lub faktura VAT, które są dowodem zakupu produktu. Okres gwarancji wynosi wówczas 1 rok.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl