Promocje
KTM Life One Niebieski
1 999,00 zł 1 790,00 zł
szt.
KTM Life Race
6 099,00 zł 4 999,00 zł
szt.
Kask Specialized Propero 2 różowy mat
499,00 zł 338,00 zł
Merida Crossway 20-V Lady zielony
1 729,00 zł 1 499,00 zł
Specialized Pitch 650B czarno-biały
1 679,00 zł 1 599,00 zł
Zestaw kół Vision Metron 81 Ceramic opona
7 478,00 zł 6 499,00 zł
szt.
Kask Giro Monza niebiesko-biały
319,00 zł 279,00 zł
szt.
Specialized Crosstrail Elite Disc gan/org/blk
3 199,00 zł 2 999,00 zł
szt.
Siodło Specialized Chicane Team 130mm białe
399,00 zł 199,00 zł
szt.
Kaseta Shimano CS-6500 Ultegra 9rz. 11-21T
199,00 zł 169,00 zł
szt.
Kask Specialized S3 red/wht
629,00 zł 499,00 zł
szt.
Merida Crossway 5-V czarno-zielony
1 349,00 zł 1 199,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

 

Zawarte w niniejszym Regulaminie zwroty oznaczają:

a)   Sklep : Bike – Service Kordian Kłodnicki
al. Kraśnicka 215
20-718 Lublin
NIP: PL 5631186962
REGON: 110137521
PKD  47.64.Z, 47.52.Z, 47.59.Z, 47.91.Z, 73.11.Z, 93.11.Z, 93.19.Z, 95.29.Z

Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

 

b) “Dzień roboczy” - dzień, który nie jest (i) sobotą ani niedzielą, (ii) dniem wolnym od pracy;

c) “Potwierdzenie Zamówienia” - e-mail, w którym akceptujemy Twoje Zamówienie zgodnie z punktem 4.10 poniżej;

d) “Umowa ” Zamówienie Produktu bądź Produktów zgodne z niniejszym Regulaminem, zaakceptowane przez Sklep

e) "Klient" - osobę fizyczną składającą Zamówienie na Stronie;

f) "Zamówienie " - Zamówienie złożone przez Ciebie na Stronie albo drogą telefoniczną w celu zakupienia od nas Produktu;

g) „Stronę’- witrynę internetową www.metrobikes.pl

h) odniesienia do „punktów” oznaczają punkty niniejszego Regulaminu;

i) słowa użyte w liczbie pojedynczej odnoszą się również do liczby mnogiej i odwrotnie. Słowa odnoszące się do płci tyczą się ich obu, a odniesienia do osób obejmują każdą osobę fizyczną, przedsiębiorstwo, korporację, firmę lub spółkę

j) wyrażenia takie jak „obejmuje” lub „w tym” oraz inne podobne sformułowania lub zwroty nie ograniczają objęcia daną kategorią innych elementów niż wymienione

 

  • Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.metrobikes.pl, za pośrednictwem serwisów aukcyjnych (Allegro, eBuy) telefonicznie lub e-mailem;

 

  • Zamówienia poprzez stronę www.metrobikes.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie www.metrobikes.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie www.metrobikes.pl;

 

  • Obsługa zamówienia płatnych przy odbiorze rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego, poprzez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia.  Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia nie będą realizowane;

 

  • Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe.  Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane);

 

  • Klient ma możliwość wprowadzania zmian w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do wysyłki;

 

  • Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane;

 

  • Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie +48 513 088 809 lub e-mailem pod adresem info@metrobikes.pl;

 

  • W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;

 

  • W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy;

 

  • Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT;

 

  • Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia (w panelu klienta) i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia);

 

  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian;

 

  • Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób;

 

  • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay; 

    Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Karty płatnicze:

    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro

 

  • Przesyłki dostarcza firma kurierska: DPD;

 

  • Za terminowe doręczenia paczek odpowiada przewoźnik. Nie mamy wpływu ani nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia i straty przez nich spowodowane;

 

  • Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie w zakładce Koszt dostawy;

 

1.   Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

 

2.   Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

-w której Klient wyraźnie żądał, aby przedstawiciel Sklepu do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klient w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

 

3.   Klient, dokonujący zakupu w sklepie internetowym może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów;

 

4.   Punkt powyższy nie ma zastosowania do następujących sytuacji:

-Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

-Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów;

- Reklamacje dokonywane są na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu;

 

5.   Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta   lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

c) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy;

 

6.   Sklep nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy;

 

7.   Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;

 

8.   Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;

 

 9.   W przypadku dokonywania zwrotu zakupionego towaru Klient ma obowiązek zwrócić rzecz lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem;

 

10.  Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów;

 

11.  Jeżeli dokonano sprzedaży za pośrednictwem internetu a rzecz dostarczono Klientowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sklep odbierze rzecz na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą;

 

12.  Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy;

 

13.  Towar jest przeznaczony do stosowania wyłącznie zgodnie z najnowszymi publikowanymi instrukcjami producenta zamieszczonymi na jego stronie internetowej lub na samym Towarze. Klient ma obowiązek upewnienia się, że korzysta z Produktu wyłącznie zgodnie z tymi instrukcjami;

 

14.  Sklep gwarantuje, że towar zostanie dostarczony nieuszkodzony w zamówionych ilościach;

 

15.  Od momentu powiadomienia Sklepu przez Klienta o wadliwości Towaru, Klient zgadza się przechować Towar w obecnym stanie do czasu udostępnienia go Sklepowi do wglądu w odpowiednim terminie;

 

16.  Przy zgłoszeniu wadliwości Towaru Klient sprecyzuje, z uwzględnieniem istotnych szczegółów na czym polega uszkodzeniu lub wadliwość Towaru;

 

17.   Jeśli okaże się, że Towar:

a) był nienależycie użytkowany, nadużywany, otoczony niedbałą, niewłaściwą lub niewystarczającą opieką, zaniedbany, uległ uszkodzeniu lub był przechowywany w niewłaściwych warunkach; lub

b) uległ wypadkowi lub uszkodzeniu spowodowanemu niewłaściwymi próbami modyfikacji lub naprawy; lub

c) był obsługiwany lub używany w sposób niezgodny z zaleceniami producenta albo Sklepu lub

d) uległ normalnemu zużyciu,

to, Sklep może odmówić naprawy, wymiany lub zwrotu zapłaty za Towar, jak również może zażądać, uiszczenia wszelkich uzasadnionych kosztów przesyłki oraz obsługi zgodnie z aktualnym cennikiem opłat i kosztów standardowych. W zakresie dozwolonym przepisami prawa Sklep nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, roszczenia, koszty, szkody, opłaty lub wydatki wynikające z wykonania powyższego postanowienia;

 

18.   Jeśli jakikolwiek punkt niniejszego Regulaminu lub Umowy stanie się lub zostanie uznany za nieważny lub niepodlegający wykonaniu przez właściwy sąd, taka nieważność lub niewykonalność pozostaje bez wpływu na inne punkty oraz części punktów, i wszystkie one obowiązują póki niniejszy Regulamin lub Umowa mogą pozostać w mocy z pominięciem punktu niepodlegającego wykonaniu.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl