Promocje
Zestaw kół Mavic 29" Crossride 15/142mm
Zestaw kół Mavic 29" Crossride 15/142mm
1 099,00 zł 799,00 zł
szt.
Specialized Roval Fusee SLX 23 czarne
Specialized Roval Fusee SLX 23 czarne
2 699,00 zł 2 199,00 zł
szt.
Zestaw hamulców Shimano BR-6800 Ultegra
Zestaw hamulców Shimano BR-6800 Ultegra
389,00 zł 369,00 zł
szt.
Specialized Stumpjumper FRS Comp Carbon 650B blk
Specialized Stumpjumper FRS Comp Carbon 650B blk
16 999,00 zł 13 599,00 zł
Fuji Aloha
Fuji Aloha
6 199,00 zł 4 999,00 zł
KTM Life Race
KTM Life Race
6 099,00 zł 5 199,00 zł
szt.
Specialized Pitch 650B czarno-biały
Specialized Pitch 650B czarno-biały
1 679,00 zł 1 599,00 zł
szt.
Zestaw kół Vision Metron 81 Ceramic opona
Zestaw kół Vision Metron 81 Ceramic opona
7 478,00 zł 6 499,00 zł
szt.
Rower Specialized Demo 8 S-Works Carbon blk/red
Rower Specialized Demo 8 S-Works Carbon blk/red
33 499,00 zł 13 999,00 zł
szt.
Dźwignie hamulca Shimano M535 lewa + prawa
Dźwignie hamulca Shimano M535 lewa + prawa
149,00 zł 69,00 zł
szt.
Opona CST Czar 700X25 zwijana, szara
Opona CST Czar 700X25 zwijana, szara
70,00 zł 55,00 zł
szt.
Opona Geax Barro Race TNT 26x2.0 kevla
Opona Geax Barro Race TNT 26x2.0 kevla
109,00 zł 66,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań aby byli Państwo w pełni zadowoleni z poziomu świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie jesteście Państwo usatysfakcjonowani towarem, który otrzymaliście ze względu chociażby na rozmiar bądź kolor przedmiotu proszę zapoznać się z procedurą zwrotu towaru.

 1.  Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient, ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.

2.  Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany. 

3.  Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym Formularzem zwrotu.

4.  Możliwość odstąpienia od umowy kupna (zwrot bez podania przyczyny) dotyczy wyłącznie produktów zakupionych przez konsumentów (zam. detaliczne). 

5. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.

6. Czas w jakim klient, odbiorca uzyska od nas decyzję odnośnie reklamacji to 14 dni roboczych.

7. Nie odpowiadamy za negatywną decyzję w procesie reklamacyjnym dystrybutora, producenta sprzętu.

8. Nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie modyfikacje części wykonywane przez klienta.

9. Warunkiem reklamacji przesyłki towaru w przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia jest dokonany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej lub przedstawiciela poczty protokolarny opis szkody oraz odmowa przyjęcia towaru. W takim przypadku kupujący jest obowiązany do niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. - Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 30 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

10.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi kupujący.

11. Koszt wysyłki na terenie Polski wymienionego towaru wynosi 20 zł, za pobraniem 25 zł.

12. Wszelkie spory wynikające w toku postępowania reklamacyjnego strony zobowiązują się w pierwszej kolejności rozstrzygać na drodze pozasądowych negocjacji.

13. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację.

14. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

15. Dane klientów sklepu będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień i prowadzenia statystyk sprzedaży. Będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133 poz. 883.

16. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

17. Wszystkie przedmioty oferowane w naszym sklepie są objęte 1 roczną gwarancją chyba, że w opisie zaznaczono inaczej. Gwarancja udzielana jest tylko pierwszemu właścicielowi produktu.

18. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

19. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

-w której Klient  wyraźnie żądał, aby przedstawiciel Sklepuowi do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klient  w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

20. Klient, dokonujący zakupu w sklepie internetowym może w terminie 14 dni odstąpić od mowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów

21. Punkt powyższy nie ma zastosowania do następujących sytuacji:

-Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

- Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.

- Reklamację dokonywane są na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu

22. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

 od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta   lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

c) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

23. Sklep nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

24. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

25. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

26. W przypadku dokonywania zwrotu zakupionego towaru Klient ma obowiązek zwrócić rzecz lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

27. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

28. Jeżeli dokonano sprzedaży za pośrednictwem internetu, a rzecz dostarczono Klientowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sklep odbierze rzecz na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.

29. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Formularz zwrotu towaru

Formularz reklamacyjny

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl