Fotelik OKBaby Bodyguard Baby Shield czarny
Opis
Fotelik OKBaby Bodyguard Baby Shield
Jak każdy czujny strażnik, Body Guard chroni dziecko podczas
jazdy na rowerze. Nowoczesne wzornictwo odzwierciedla wszystko, co sugeruje
nazwa: bezpieczeństwo, ochrona, niezawodność i spokój. Nic nie jest pozostawione
przypadkowi, a każdy szczegół wykracza poza minimum, jakie narzucają wymogi
europejskiej normy EN14344.
Oparcie jest większe, także większe boki mają
wzmocnić ochronę głowy dziecka w razie upadku. Nogi są dobrze chronione dzięki
bardziej zamkniętej konstrukcji fotelika, która działa jak tarcza w razie
wypadku. Podnóżki są regulowane z tyłu. Pasy bezpieczeństwa mają trzy stopnie
regulacji wysokości. Siedzisko może być przesuwane do 3 różnych pozycji
poziomych, aby zachować właściwy środek grawitacji. Trwałość i niezawodność
łączą się z komfortem i luksusem: pozycja siedząca jest bardziej komfortowa i
specjalny ergonomiczny kształt zagłówka pozwala głowie dziecka do wypoczynku
jednocześnie w trakcie noszenia kasku, eliminuje ewentualną dokuczliwą niewygodę
lub ból karku. Tylny element odblaskowy sprawia, że fotelik jest bardzo widoczny
przez kierowców samochodów. Body Guard: bezpieczeństwo, pewność i niezawodna
ochrona!
Zapięcie zostało całkowicie zaprojektowane od nowa. Kompaktowy design - 109x94x78mm - pozwala na bardzo łatwy montaż nawet na ramach z ograniczonym miejscem dostępu. Regulowana obejma daje możliwość dopasowania do różnych średnic ramy.Dodatkowym atutem jest umiejscowienie śrub od strony kierownicy, a nie od strony koła, dzięki czemu swoboniej i solidniej można dokręcić zapięcie. W ramach bezpieczeństwa zapięcie zostało wyposażone w zamek blokujący, otwierany za pomocą kluczyka.
- Fotelik przeznaczony jest dla dzieci o maksymalnej wadze 22 kg.
- Długość oparcia: 49,5cm.
- Długość podnóżków: 25cm.
UWAGA! WSZYSTKIE FOTELIKI OKBABY OD 30 STYCZNIA 2017 SĄ WYPOSAŻONE FABRYCZNIE W: PRĘT TONDO GRADI 114 stopni ZN+H70 - OKB-37430700
Przeznaczony do małych ram damki, do rowerów 27,5"-29”. Może być użyty w celu uzyskania większego „skoku” amortyzacji fotelika, czyli zwiększenia prześwitu pomiędzy bagażnikiem lub kołem.