Specialized Diverge Comp Carbon Satin Olive/Oak/Chrome/Wild
Cena regularna:
21 000,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Specialized Diverge Comp Carbon
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, ale stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 2.0 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wewnętrzny schowek i wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po drogach, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Diverge Comp Carbon ma tę samą, zmieniającą zasady gry ramę FACT 9r Carbon i Future Shock 2.0, co nasza wersja Pro, ale jest wyposażona w mechaniczną grupę Rival 1 1x11 firmy SRAM. Aluminiowe koła DT Swiss G540 zapewniają sprawną jazdę, a wygrywające wyścig Kanza opony Pathfinder Pro 42 mm zapewniają osiągi na gładkich nawierzchniach, drogach gruntowych i szutrowych. Aby dać Diverge Comp idealnie wyważoną jazdę, wyposażyliśmy w sztycę Roval Terra.
Rama z włókna węglowego FACT 9r sprawia, że rama Diverge Comp jest wytrzymała
i lekka na wyścigi. Wsiądź i jedź, aby wspiąć się na lokale góry, zdobywać KOM-y
lub, lekki i żwawy Diverge zabierze Cię tam szybciej.
Prędkość, kontrola i
pewność - Future Shock 2.0 to doskonała technologia dla rowerzystów jeżdżących
po szutrach. Dzięki skokowi 20mm i hydraulicznemu tłumikowi, Future Shock 2.0
amortyzuje rowerzystę, a nie rower. Masz pewność siebie i kontrolę, możesz
zmniejszyć moc i nie hamować na nierównych drogach gruntowych i w gęstym żwirze,
a wszystko to przy zachowaniu świeżości dłoni, ramion i szyi. Ponieważ tłumik
Future Shock 2.0 jest regulowany, będziesz gotowy na ostrą jazdę i sprawny na
gładkiej nawierzchni.
Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez
okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek
stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower
sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze.
Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i
widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie
stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość
kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru
nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go
używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
W modelu Diverge
zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej
rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko
zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
Nic tak nie
zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge
aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie
rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez
stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości
widełek łańcucha.
Im bardziej wydajny rower, tym dłuższe przejażdżki, dlatego
Diverge zapożyczył wewnętrzny schowek SWAT od legendarnego Stumpy'ego. SWAT
pozwala wykorzystać przestrzeń w dolnej rurze do przechowywania narzędzi,
odżywek, a nawet naszej kurtki SWAT. Dzięki temu nie obciążasz swojego ciała,
jesteś nisko na rowerze, co zapewnia lepsze prowadzenie i większą
samowystarczalność, więc ruszaj w drogę.
- RamaSpecialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
- Kierownica Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Mostek Future Stem, Comp
- Owijka Supacaz Super Sticky Kush
- Siodło Body Geometry Power Sport, steel rails
- Przedni hamulec SRAM Rival, hydraulic disc, 160mm CenterLine rotor
- Tylny hamulec SRAM Rival, hydraulic disc, 160mm CenterLine rotor
- Manetki SRAM Rival 1, hydraulic
- Tylna przerzutka SRAM Rival 1, long cage
- Kaseta SunRace, 11-speed, 11-42t
- Mechanizm korbowy SRAM Rival 1Zębatki40T
- Suport Sram GXP
- Łańcuch KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
- Przednie koło DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Tylne koło DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Przednia opona Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
- Tylna opona Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
- Dętki 700x28/38mm, 48mm
- Presta valve
- Sztyca Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
- Zacisk sztycy Specialized Alloy, 30.8mm
- SWAT Integrated SWAT door, internal storage system