Specialized Diverge E5 Satin Smoke/Cool Grey/Chrome/Clean
Cena regularna:
6 800,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Specialized Diverge E5
Jeżeli pragniesz uciec od zgiełku miasta, rozkoszować się samotną jazdą po lesie, spróbować sił w wyścigu - albo zwyczajnie chcesz mieć najbardziej wszechstronny rower do jazdy po drogach nieutwardzonych - wybierz Diverge. Jest to nie tylko najszybszy i najwydajniejszy ze wszystkich naszych aluminiowych rowerów, ale daje też najwięcej radości z jazdy - łącząc prędkość z pewnością i stabilnością zachęca do zjechania w trudniejszy teren. Diverge to suma 40 lat naszych doświadczeń z jazdą po szosach, szutrach i piachach. Wyposażyliśmy go w całkowicie nową, "szutrową" geometrię, oraz daliśmy mu największy możliwy prześwit na opony. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rozwoju kategorii "gravel", a wrażenia z jazdy są nieporównywalne z żadnym innym rowerem. W swojej klasie jest po prostu bezkonkurencyjny.
- Rama z aluminium E5 Premium jest sztywna, lekka i wytrzymała. W połączeniu z widelcem z karbonu FACT, Diverge Comp E5 staje się lekki, żwawy i wszechstronny, gotów do jazdy po każdej nawierzchni.
- Stare reguły geometrii rowerów gravel wyrzuciliśmy do kosza. Nowy Diverge otrzymał najbardziej progresywną geometrię ze wszystkich modeli z barankiem, dzięki czemu jest wydajny i stabilny na luźnej nawierzchni, a jednocześnie reaktywny i sterowny na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wyprzedzenie widelca oraz kąt pochylenia główki ramy, co przekłada się na absolutną pewność jazdy po luźnej nawierzchni. Z kolei krótszy mostek, a w konsekwencji cały kokpit, jest gwarancją żwawych reakcji. Aby zwiększyć stabilność obniżyliśmy suport, który jednak wciąż umożliwia montaż kół 650b - bo wiemy, że możesz chcieć jeździć właśnie na takich.
- Diverge ma wszelkie możliwe uchwyty na bagażniki, w tym na widelcu i na rurze górnej. Jest to w końcu rower, na którym można wyruszyć na cało-, lub nawet kilkudniową eskapadę.
- Wyznacznikiem wszechstronności roweru jest prześwit na opony, dlatego Diverge umożliwia założenie opon 47 mm na koła 700c oraz 2,1” na rozmiar 650b. Zastosowanie poddanego specjalnej obróbce aluminium w dolnej rurze tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam zwiększyć prześwit bez osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania rur.
- Rama Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-moun
- Kierownica Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
- Mostek Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
- Owijka Specialized S-Wrap
- Przedni hamulec Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
- Tylny hamulec Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
- Manetki Shimano Claris 2000, 8-speed
- Przednia przerzutka Shimano Claris, 8-speed, braze-on
- Tylna przerzutka Shimano Claris, 8-speed
- Kaseta SunRace, 8-speed, 11-34t
- Mechanizm korbowy Shimano Claris R200
- Zębatki 50/34T
- Suport Shimano 68mm threaded
- Łańcuch KMC X8 w/ Missing Link™, 8-speed
- Przednie koło AXIS Elite Disc
- Tylne koło AXIS Elite Disc
- Przednia opona Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
- Tylna opona Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
- Siodło Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- Dętki 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- Sztyca Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
- Zacisk sztycy Alloy, 30.8mm