Specialized Diverge Exper E5 EVO Gloss/Brushed/Chrome/Clean
Opis
Specialized Diverge Exper E5 EVO
Kategoria "gravel" wciąż się rozwija i nie ma jeszcze ustalonych granic. O co więc w tym wszystkim chodzi? Wskocz na nowy Diverge Expert EVO i sam się przekonaj. Rower otrzymał agresywną geometrię, która zachęca do eksploracji nowych możliwości klasy gravel. Płaska kierownica w połączeniu z geometrią bardziej progresywną niż w wersji Diverge z barankiem oznacza naprawdę ostrą jazdę. Wyraźnie zwiększyliśmy wysięg, pochyliliśmy główkę ramy i obniżyliśmy suport, aby dać Ci jak najstabilniejszą pozycję do jazdy. Od technicznych singletracków po łagodne wstęgi leśnych dróg - jeżeli szukasz partnera, z którym rozwiniesz swoją pasję do jazdy po szutrach, wybierz lekki, dający dużości radości i gotów na wszystko model Diverge EVO.
Rama ze stopu Premium E5 Aluminum oraz najnowszy Future Shock 2.0 z regulowanym hydraulicznym tłumieniem ze skokiem 20 mm predestynują Diverge Expert E5 do agresywnej i szybkiej jazdy po szlakach. Osprzęt, przypominający rowery MTB, składa się z napędu Shimano XT 1x12 oraz mocnych hamulców Magura MT4. W standardzie otrzymujesz regulowaną sztycę X-Fusion Manic oraz najnowsze opony gravel - dające niesamowitą przyczepność Rhombus 42 mm, na aluminiowych kołach DT Swiss G540.
Rama z aluminium E5 Premium jest sztywna, lekka i wytrzymała. W
połączeniu z widelcem z karbonu FACT, Diverge EVO staje się lekki, żwawy i
wszechstronny, gotów do agresywnej jazdy w najbardziej technicznym
terenie.
Prędkość, pewność i kontrola - Future Shock 1.5 to optymalna
technologia do roweru gravel. 20 mm ugięcia w pionie i progresywna
charakterystyka pracy Future Shock 2.0 idealnie sprawdzają się na drogach
szutrowych. Amortyzacja gwarantuje pewną, kontrolowaną jazdę, pozwala zachować
pęd bez zbędnego hamowania na nierównościach, oraz znacznie zmniejsza obciążenie
dłoni, ramion i szyi.
Diverge EVO wyznacza całkowicie nowe standardy
progresywnej geometrii gravel. W porównaniu do wersji z barankiem wydłużyliśmy
ramę o 30 mm (rozmiar M), obniżyliśmy suport i pochyliliśmy główkę ramy. Dzięki
temu Diverge EVO daje większą pewność w technicznym terenie, gwarantując
komfortową obsługę płaskiej kierownicy. Zastosowanie krótszego mostka przekłada
się na zwinność i żwawe reakcje roweru.
Wyznacznikiem wszechstronności roweru
jest prześwit na opony, dlatego Diverge EVO umożliwia założenie opon 47 mm na
koła 700c oraz 2,1” na rozmiar 650b. Zastosowanie poddanego specjalnej obróbce
aluminium w dolnej rurze tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam
zwiększyć prześwit bez osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania
rur.
- Rama Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, 1x specific EVO geometry, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
- Przednie koło DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Tylne koło DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Dętki 700x32/50mm, 40mm Presta valve
- Przednia opona Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700x42mm
- Tylna opona Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700x42mm
- Mechanizm korbowy Praxis Zayante carbon 1X
- Zębatki 40T
- Suport Praxis 68-0201B, 68mm BSA
- Manetki Shimano XT M8100, 12 speed trigger
- Tylna przerzutka Shimano XT M8100, 12-speed
- Kaseta Shimano XT, 12-speed, 10-45t
- Łańcuch Shimano XT M8100, 12-speed w/ quick link
- Przedni hamulec Magura MT4 Flat Mount, hydraulic disc, 160mm storm rotor
- Tylny hamulec Magura MT4 Flat Mount, hydraulic disc, 160mm storm rotor
- Kierownica Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
- Owijka Specialized Trail GripsMostekFuture Stem, Comp, w/Integrated computer mount
- Siodło Specialized Power, hollow steel rails, 155/143mm
- Sztyca X-Fusion Manic Dropper, 50mm travel
- Zacisk sztycy Alloy, 30.8mm
- Pedały Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/reflectors