Specialized Diverge Expert Carbon Satin Orange Tint/Spectraflair
Cena regularna:
32 000,00 zł
towar niedostępny

Opis
Specialized Diverge Expert Carbon
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu gravelowym, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę, ale stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 2.0 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wewnętrzny schowek i wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po drogach, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Dzięki karbonowej ramie FACT 9r i Future Shock 2.0 Diverge Expert sprawi, że będziesz jeździć szybciej i pewniej w większym terenie, niż kiedykolwiek sobie wyobrażałeś. 12-rzędowa bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM Rival eTap AXS zapewnia szybką i precyzyjną zmianę przełożeń, a koła Roval Terra Carbon połączone z 42-milimetrowymi oponami Pathfinder Pro zapewniają osiągi na gładkich nawierzchniach, drogach gruntowych i szutrowych. Sztyca Roval Terra sprawia, że Diverge Expert jest idealnie wyważony, aby zapewnić najlepszą jazdę.
- Rama z włókna węglowego FACT 9r sprawia, że rama Diverge Expert jest wytrzymała i lekka na wyścigi. Wsiądź i jedź, aby wspiąć się na lokale góry, zdobywać KOM-y lub, lekki i żwawy Diverge zabierze Cię tam szybciej.
- Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 2.0 to doskonała technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrach. Dzięki skokowi 20mm i hydraulicznemu tłumikowi, Future Shock 2.0 amortyzuje rowerzystę, a nie rower. Masz pewność siebie i kontrolę, możesz zmniejszyć moc i nie hamować na nierównych drogach gruntowych i w gęstym żwirze, a wszystko to przy zachowaniu świeżości dłoni, ramion i szyi. Ponieważ tłumik Future Shock 2.0 jest regulowany, będziesz gotowy na ostrą jazdę i sprawny na gładkiej nawierzchni.
- Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.\
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
- Im bardziej wydajny rower, tym dłuższe przejażdżki, dlatego Diverge zapożyczył wewnętrzny schowek SWAT od legendarnego Stumpy'ego. SWAT pozwala wykorzystać przestrzeń w dolnej rurze do przechowywania narzędzi, odżywek, a nawet naszej kurtki SWAT. Dzięki temu nie obciążasz swojego ciała, jesteś nisko na rowerze, co zapewnia lepsze prowadzenie i większą samowystarczalność, więc ruszaj w drogę.
- Rama Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
- Kierownica Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Mostek Future Stem, Pro
- Owijka Supacaz Super Sticky Kush
- Przedni hamulec SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc
- Tylny hamulec SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc
- Manetki SRAM Rival eTap AXS
- Kaseta SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
- Tylna przerzutka SRAM GX Eagle AXS, w/ battery cover
- Mechanizm korbowy SRAM Rival 1 Wide
- Zębatki 40T
- Suport SRAM DUB BSA 68
- Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-speed
- Przednie koło Roval Terra C, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, NEW DT 370 hub, 24h, DT Swiss Comp Race spokes
- Tylne koło Roval Terra C, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, NEW DT 370 Star Ratchet hub, 24h, DT Swiss Comp Race spokes
- Przednia opona PATHFINDER PRO 2BR, TAN SIDEWALL, 700x42
- Dętki Presta valve, 48mm
- Tylna opona PATHFINDER PRO 2BR, TAN SIDEWALL, 700x42
- Siodło Body Geometry Power Expert, titanium rails
- Sztyca Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
- Zacisk sztycy Specialized Alloy, 30.8mm
- SWAT Integrated SWAT door, internal storage system