Specialized Diverge Expert E5 EVO Satin Pine/Forest/Chrome/Clean
Cena regularna:
18 000,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Specialized Diverge Exper E5 EVO
Ta rzecz zwana „jazdą na szutrze” wciąż ewoluuje, wciąż jest definiowana. Co dalej? Wskocz na nowy model Diverge Expert EVO i powiedz nam. Został zaprojektowany, aby stać się agresywnym, aby przesuwać granice tego, co naszym zdaniem było możliwe na rowerze szutrowym. Z prostymi kierownicami i geometrią jeszcze bardziej progresywną niż nowa kierownica dropbar Diverge, lepiej trzymasz się drogi. Znacząco zwiększyliśmy reach, poluzowaliśmy główkę ramy i obniżyliśmy suport, abyś mógł wsiąść i poczuć się jako jedność z rowerem. Od technicznych pojedynczych torów po zjazdy z płynnych dróg pożarowych, jeśli szukasz partnera, który przeniesie Twoją szutrową jazdę na nowy poziom, nic nie jest szybsze, zabawniejsze i bardziej awanturnicze niż Diverge EVO.
Dzięki aluminiowej ramie Premium E5 i naszemu najnowszemu Future Shock 2.0 z regulowanym hydraulicznym amortyzatorem o skoku 20 mm, Diverge Expert E5 jest przygotowany do pokonywania agresywnych szlaków z dużą prędkością. Konstrukcja roweru jest inspirowana MTB, z przerzutką SRAM GX Eagle 1x12 i hamulcom SRAM Level TLM. W standardzie regulowana sztyca TranzX, podobnie jak nasza najnowsza opona szutrowa zaprojektowana z myślą o niesamowitej przyczepności, nowa Rhombus Pro 42 mm, na aluminiowych kołach DT Swiss G540.
Nasza rama Premium E5 Aluminum zapewnia sztywną, lekką i
wytrzymałą platformę. W połączeniu z naszym w pełni karbonowym widelcem FACT,
Diverge EVO staje się lekkim, żwawym i wszechstronnym rowerem, gotowym do
pokonywania najbardziej technicznych szutrów i błota tak agresywnie, jak tylko
sobie tego życzysz.
Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to
idealna technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrze. Z 20mm skokiem,
Future Shock 1.5 jest przystosowany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu
masz pewność i kontrolę, możesz płynnie jechać i nie hamować na nierównych
drogach gruntowych i w żwirze, a wszystko to przy zachowaniu komfortu dłoni,
ramion i szyi.
W modelu Diverge EVO przenieśliśmy naszą nową progresywną
geometrię gravelową na nowy poziom. Wydłużyliśmy ramę o 30 mm w stosunku
Diverge'a z barankiem (rozmiar M), obniżyliśmy suport i wypłaszczyliśmy główkę
ramy. Daje to Diverge EVO więcej pewności w technicznym terenie przy
jednoczesnym zachowaniu komfortu z prostymi kierownicami. Pozwala to również na
zastosowanie krótkiego mostka, dzięki czemu przy całej tej stabilności można
poczuć się zwinnie i szybko.
Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak
prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge EVO aż 47 mm prześwitu na oponę
z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym
tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji
dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
- Rama Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, 1x specific EVO geometry, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
- Kierownica Specialized Alloy Minirise, 6.5mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
- Mostek Future Stem, Comp
- Owijka Specialized Trail GripsSztycaTranzX Dropper, 27.2mm, 90mm travel
- Przedni hamulec SRAM Level TLM, hydraulic disc, 160mm CenterLine rotor
- Tylny hamulec SRAM Level TLM, hydraulic disc, 160mm CenterLine rotor
- Tylna przerzutka SRAM GX Eagle, 12-speed
- Manetki SRAM GX Eagle, 12-speed
- Kaseta SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
- Mechanizm korbowy SRAM Rival 1 Wide
- Zębatki 38T
- SuportS RAM DUB BSA 68 Wide
- Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-speed
- Przednie koło DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Tylne koło DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Przednia opona Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700x42mm
- Siodło Body Geometry Power Sport, steel rails
- Tylna opona Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700x42mm
- Dętki Standard 40mm PV 700x32-50
- Zacisk sztycy Specialized Alloy, 30.8mm