Specialized Diverge Sport Carbon Gloss Forest Green/Ice Papaya/Chrome/Wild Ferns
Opis
Specialized Diverge Sport Carbon
Jeżeli pragniesz uciec od zgiełku miasta, samotnie przemierzać setki kilometrów leśnych dróg, a od czasu do czasu pościgać się na szutrach, na swojego towarzysza przygód wybierz Diverge. Jest to nie tylko najszybszy i najwydajniejszy ze wszystkich naszych rowerów, ale daje też najwięcej radości z jazdy - łącząc prędkość z pewnością i stabilnością zachęca do zjechania w trudniejszy teren. Diverge to suma 40 lat naszych doświadczeń z jazdą po szosach, szutrach i piachach. Wyposażyliśmy go w Future Shock 1.5, nową, "szutrową" geometrię, oraz daliśmy mu największy możliwy prześwit na opony. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rozwoju kategorii "gravel", a wrażenia z jazdy są nieporównywalne z żadnym innym rowerem. W swojej klasie jest po prostu bezkonkurencyjny.
Choć jazda gravel może wydawać się nową dyscypliną, to Diverge Sport Carbon powstał w oparciu o ponad czterdzieści lat doświadczeń w branży rowerowej. Rower otrzymał Future Shock 1.5 oraz ramę z karbonu FACT 8r, które razem dają prędkość, pewność i komfort na szosie, szutrach i drogach gruntowych. Typowo szutrowy mechaniczny napęd Shimano GRX 600 1x11 oraz koła DT Swiss G540 czynią z Diverge Sport wydajną i wszechstronną maszynę. Znane z tryumfów w Kanzie opony Pathfinder Pro 38 mm, wykonane z tej samej mieszanki co w S-Works Diverge, są gotowe na szybką i ostrą jazdę.
Dzięki zastosowaniu włókna węglowego FACT 8r rama Diverge
Sport jest lekka i efektywna. Na żwawym, lekkim i wydajnym Diverge udział w
lokalnym wyścigu lub zdobywanie najwyższych szczytów w okolicy to sama
przyjemność.
Prędkość, pewność i kontrola - Future Shock 1.5 to optymalna
technologia do roweru gravel. 20 mm ugięcia w pionie i progresywna
charakterystyka pracy Future Shock 1.5 idealnie sprawdzają się na drogach
szutrowych. Amortyzacja gwarantuje pewną, kontrolowaną jazdę, pozwala zachować
pęd bez zbędnego hamowania na nierównościach, oraz znacznie zmniejsza obciążenie
dłoni, ramion i szyi.
Stare reguły geometrii rowerów gravel wyrzuciliśmy do
kosza. Nowy Diverge otrzymał najbardziej progresywną geometrię ze wszystkich
modeli z barankiem, dzięki czemu jest wydajny i stabilny na luźnej nawierzchni,
a jednocześnie reaktywny i sterowny na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy,
wyprzedzenie widelca oraz kąt pochylenia główki ramy, co przekłada się na
absolutną pewność jazdy po luźnej nawierzchni. Z kolei krótszy mostek, a w
konsekwencji cały kokpit, jest gwarancją żwawych reakcji. Aby zwiększyć
stabilność obniżyliśmy suport, który jednak wciąż umożliwia montaż kół 650b - bo
wiemy, że możesz chcieć jeździć właśnie na takich.
Diverge ma wszelkie
możliwe uchwyty na bagażniki, w tym na widelcu i na rurze górnej. Jest to w
końcu rower, na którym można wyruszyć na cało-, lub nawet kilkudniową
eskapadę.
Wyznacznikiem wszechstronności roweru jest prześwit na opony,
dlatego Diverge umożliwia założenie opon 47 mm na koła 700c oraz 2,1” na
rozmiar 650b. Zastosowanie ciągłego, solidnego włókna karbonu w dolnej rurze
tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam zwiększyć prześwit bez
osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania rur.
- Rama Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
- Przednie koło DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Tylne koło DT Swiss G540 rim, 24mm inner width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Dętki 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- Przednia opona Pathfinder Sport, 700x38mm
- Tylna opona Pathfinder Sport, 700x38mm
- Mechanizm korbowy Shimano GRX RX600
- Suport Shimano threaded
- Manetki Shimano GRX 600 hydraulic brake levers, mechanical shifting
- Przednia przerzutka Shimano GRX RX810, braze-on
- Tylna przerzutka Shimano GRX RX810, 11-speed
- Kaseta Shimano 105, 11-speed, 11-34t
- Łańcuch Shimano HG601, 11spd
- Przedni hamulec Shimano GRX 400, hydraulic disc
- Tylny hamulec Shimano GRX 400, hydraulic disc
- Kierownica Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Owijka Roubaix S-Wrap
- Mostek Future Stem, Comp, w/Integrated computer mount
- Siodło Specialized Power, hollow steel rails, 155/143mm
- Sztyca Carbon, single-bolt, 30.9mm
- Zacisk sztycy Alloy, 30.8mm
- Pedały Specialized Dirt