Specialized Epic Comp Carbon pink/blk

12932_23788
  • promocja
Dostępność: dostepny
Cena: 11 999,00 zł 17 999,00 zł 11999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Specialized
Kod produktu: TEST 46

Opis

Specialized Epic Comp Carbon

Optymalny sprzęt do zajęcia się na poważnie jazdą XC - Epic Comp Carbon - ma ramę wykonaną w technologii znanej ze starszych braci, ale wyposażoną w osprzęt, który nie stawiając żadnych ograniczeń mieści się w "zdrowych" kategoriach cenowych.

W ostatnich latach trasy zawodów zmieniły się nie do poznania. Stały się bardziej strome, bardziej techniczne - ogólnie o wiele bardziej wymagające. Ale my nie boimy się zmian. Wręcz przeciwnie - są dla nas okazją by stworzyć coś wyjątkowego, co da zawodnikom Pucharu Świata i jeźdźcom XC przewagę już na linii startowej. Zebraliśmy wszystkie cechy odpowiedzialne za dobre czucie roweru, jak kąt główki ramy, odległość suport-stery w pionie i w poziomie, długość tylnego trójkąta, wyprzedzenia widelca - i poddaliśmy je ponownej analizie. Zaczęliśmy od wydłużenia wysięgu, by poprawić stabilność przy dużej prędkości i zwiększyć ogólny komfort jazdy. Regulowana sztyca? Czemu nie - a skoro już, to nie tylko opcja XC z krótkim skokiem, ale pełnowymiarowa, pasująca do rury podsiodłowej 30,9 mm. Kąt główki ramy? Pochyliliśmy - oczywiście uwzględniając ogólny wpływ na sterowność. Dołączyliśmy widelec z niestandardowym wyprzedzeniem 42 mm, który w połączeniu z pochyloną główką daje pewność w ciasnych zakrętach i przy nagłych zmianach kierunku jazdy.

Następnie przyszła kolej na nową wersję technologii Brain - Brain 2.0. Już pierwszy Brain całkowicie zrewolucjonizował rowerową amortyzację, usuwając kilka odwiecznych problemów. Wygrywał kolejne zawody i solidnie zapracował na naszą pozycję lidera innowacyjności w zakresie zawieszenia, ale wciąż wierzyliśmy, że stać nas na więcej. Z podstawowych praw fizyki wynikało, że po przesunięciu zaworu bliżej tylnej osi znajdzie się on w najczulszym punkcie układu. Po dniach, wieczorach i nocach spędzonych z zespołem RockShox, światło dzienne ujrzał nowy Brain, który jest więcej, niż tylko ulepszoną "jedynką". W porównaniu z pierwowzorem o niebo lepiej reaguje na nierówności i o wiele stabilniej tłumi wstrząsy. Uproszczone zostało również podłączenie do łącznika amortyzacji, co ułatwia przepływ oleju i sprawia, że poziom wzajemnej integracji systemu nie ma sobie równych na rynku.

Nowy Epic został również znacząco usztywniony dzięki technologii Rider-First Engineered™, w której płaty włókna węglowego o skomplikowanym wykroju nakładane są kolejno z mikrometrową precyzją, by wzmocnić przód i poprawić kontrolę oraz jakość jazdy. Każdy rozmiar ramy otrzymał indywidualnie ukształtowane rury w celu osiągnięcia maksymalnej sztywności i zapewnienia najlepszych wrażeń z jazdy XC wszystkim kolarzom, niezależnie od wzrostu.

Sztywność, technologia Brain i optymalna geometria są super, ale na pewno zadajesz sobie pytanie: "Co z wagą?”. Pytanie jak najbardziej na miejscu. Wyznaczając sobie za cel stworzenie najszybszej maszyny XC, wiedzieliśmy od samego początku, że niska masa jest warunkiem niezbędnym. Rozpoczęliśmy od układu ramy i kształtu poszczególnych rur, które otrzymały prostsze linie bez zbędnych gięć i załamań, a każda sekcja ramy została zbadana pod kątem reakcji na siły skrętne. Linki poprowadziliśmy wewnątrz ramy oraz w kanałach przez przedłużkę amortyzatora. Osiągnięta redukcja masy odpowiada mniej więcej wadze dolnych rur tylnego trójkąta i przedłużki amortyzatora poprzedniego Epica - całych 525 gramów.

Osprzęt Epic Comp nie pozostawia wiele do życzenia - obejmuje 11-biegową przerzutkę SRAM GX, hamulce SRAM Level TL oraz aluminiowe koła Roval Control. Przygotuj się na Epic-ką jazdę!

  • Rama Specialized FACT 11m, full carbon frame, XC Geometry, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 100mm of travel
  • Widelec RockShox Reba RL 29, Solo Air, compression / rebound adjust, tapered alloy steerer, 110x15mm Maxle® Stealth thru-axle, 100mm of travel, 42mm offset
  • Amortyzator RockShox/Specialized Micro Brain shock w/ Spike Valve, AUTOSAG, 51x257mm
  • Przednia piasta Specialized, sealed cartridge bearing, 15x110mm spacing, torque caps, 32h
  • Tylna piasta Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • Szprychy DT Swiss Industry, stainless, 3-cross, 2.0"
  • Obręcze Roval Control 29, hookless alloy, 22mm internal width, tubeless-ready, 32h
  • Dętki Standard, Presta valve
  • Przednia opona Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"
  • Tylna opona Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.1"
  • Mechanizm korbowy Race Face Aeffect, 6000 Series alloy
  • Wieńce Steel, 30T
  • Suport Threaded BB, 24mm spindle
  • Manetki SRAM GX, trigger, 11-speed
  • Tylna przerzutka SRAM GX, long cage, 11-speed
  • Kaseta SRAM XG 1150, 11-speed, 10-42t
  • Łańcuch KMC X11, 11-speed w/ Missing Link™
  • Przedni hamulec SRAM Level TL, hydraulic disc, organic pads, 160/180mm rotor
  • Tylny hamulec SRAM Level TL, hydraulic disc, organic pads, 160 rotor
  • Kierownica Specialized Mini-rise, 6000 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm width, 31.8mm clamp
  • Chwyty kierownicy Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
  • Mostek Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
  • Siodło Body Geometry Phenom Comp, Adaptive Edge design, Hollow Cr-Mo rails, 143mm
  • Sztyca Specialized, alloy, single bolt, 30.9mm
  • Zacisk sztycy Alloy, 34.9mm
  • Rozmiar M
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl