Specialized Epic Evo Comp SATIN CARBON / OAK GREEN METALLIC
towar niedostępny

Opis
Specialized Epic EVO Comp
Lekki, ale sztywny. Zdolny, ale wydajny. Zabawny, ale skoncentrowany. Podczas gdy Epic EVO ma pozornie skromny, 20-milimetrowy wzrost skoku zawieszenia z przodu w stosunku do swojego kolegi z Epica i tylko 6-milimetrowy z tyłu, pracowaliśmy po godzinach, aby upewnić się, że został on zaimplementowany w sposób, który sprawi, że powiesz "Whoa!", jak tylko trafisz na pierwszy odcinek singletracka.
Nowa kinematyka zawieszenia EVO współpracuje ze zmodyfikowanym zawieszeniem Rx XC Tune z przodu i z tyłu, aby zapewnić maksymalne wykorzystanie każdego centymetra skoku, jednocześnie oferując zwiększoną charakterystykę anti-squat dla lepszej efektywności pedałowania.
Dzięki dużej praktyce w wyprzedzaniu trendów, Epic EVO jest najbardziej wydajną wersją progresywnej geometrii XC, jaka kiedykolwiek pojawiła się w rowerach Epic. Jest także bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek dzięki nowemu, wyposażonemu w chip flip, tylnemu mostkowi, który pozwala rowerzyście dostosować kąt główki ramy i wysokość dolnego suportu, aby łatwo dostosować charakterystykę prowadzenia Epica EVO.
Epic EVO Comp jest dobrze zbalansowany i wyposażony w mocne, czterotłoczkowe hamulce SRAM G2 RS, dropper X-Fusion Manic i widelec RockShox SID Select .
Flip It To Rip It: Dostosuj właściwości jezdne ramy karbonowej
FACT 11m dzięki prostocie typu flip-chip, która pozwala rowerzystom zmniejszyć
kąt główki ramy EVO o pół stopnia, jednocześnie obniżając wysokość suportu o 6
milimetrów.
Sztyca regulowana Manic firmy X-Fusion oferuje bezstopniową
regulację skoku za pomocą zgrabnej dźwigni z manetką, co zapewnia bezproblemową
obsługę, gdy sprawy stają się niebezpieczne.
4-tłokowe zaciski na rowerze XC?
Co za cudowny czas, aby być przy życiu - 4-tłokowe zaciski G2 RS firmy SRAM
oferują mnóstwo płynnej i kontrolowanej mocy, aby utrzymać nowo odkrytą prędkość
EVO w ryzach.
Obręcze przystosowane do jazdy bezdętkowej mają nowoczesną,
30-milimetrową szerokość wewnętrzną, co pozwala oponom uzyskać idealny profil i
trakcję.
- Rama FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel
- SWAT SWAT EMT Cage-Mount Tool
- Amortyzator RockShox Deluxe Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm
- Widelec Rockshox SID Select, Charger RL Damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 120mm Travel
- Mostek Alloy Stem, 35mm clamp, 60mm
- Owijka Specialized Trail GripsSiodłoBody Geometry Power Sport, steel rails
- Kierownica Specialized Alloy, 20mm rise, 35mm, 760mm wide
- Przedni hamulec SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor
- Tylny hamulec SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor
- Tylna przerzutka SRAM GX Eagle, 12-speed
- Manetki SRAM GX Eagle, 12-speed
- Kaseta SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Łańcuch SRAM NX Eagle, 12-speed
- Mechanizm korbowy SRAM, X1 Alloy Eagle, 12-speed
- Zębatki 32T
- Suport SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
- Obręcze Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Przednia piasta Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 32h
- Tylna piasta Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- Przednia opona Ground Control, 2Bliss Ready, 29x2.35"
- Szprychy DT Swiss Industry
- Tylna opona Ground Control, 2Bliss Ready, 29x2.35"
- Dętki Standard, Presta valve
- Sztyca X-Fusion Manic, 30.9, 125/150 Travel, 0mm offset
- Zacisk sztycy Specialized Alloy, 34.9mm