Specialized Epic Expert GLOSS PINE / CHAMELEON EYRIS TINT/ TARMAC BLACK
Opis
Specialized Epic Expert
Słysząc zew prędkości, Epic Expert odpowiada potężnym głosem "Złap mnie, jeśli potrafisz!"
Najwydajniejsze zawieszenie, jakie kiedykolwiek pojawiło się na starcie zawodów Pucharu Świata - Epic Expert ma 100 mm skoku przedniej i tylnej amortyzacji, za której pracę odpowiada Brain - ma za zadanie dać Ci przewagę prędkości nad rywalami.
Sprytniejszy BRAIN
Łączący wydajność hardtaila z możliwościami roweru z pełną amortyzacją Epic od zawsze był synonimem bezkompromisowej, szalonej prędkości.
Czego nie da się ukryć, patrząc na ponad 100 tytułów mistrza świata i miejsc na podium. Najnowszy Epic nie wypiera się swoich korzeni, ale wykorzystuje najefektywniejszą amortyzację Brain, jaką udało nam się do tej pory stworzyć, by nikt nie odebrał mu miana demona prędkości.
Najnowszy BRAIN został zaprojektowany od nowa razem z Epicem i w nowej odsłonie jest jeszcze skuteczniejszy. Zamienia cały wysiłek, który wkładasz w pedałowanie, w ruch do przodu, a jednocześnie jeszcze płynniej tłumi duże wyboje i małe nierówności, które tak często wybijają z rytmu w trakcie jazdy.
Ramy od nowa
Rama Epica z karbonu FACT 11m została zaprojektowana praktycznie od nowa, z myślą o sterowności i efektywności. Ma o 15 procent sztywniejszy tylny trójkąt, co pozwala w pełni wykorzystać nową zawodniczą platformę BRAIN, oraz zmieniony układ włókien węglowych, dzięki któremu przedni trójkąt jest lżejszy, stawiając Epica w czołówce jeżeli chodzi o stosunek sztywności do masy.
BRAIN daje pełną kontrolę nad 100-milimetrowym skokiem zawieszenia, a rama z
karbonu FACT 11m ze sztywniejszym tylnym trójkątem zwiększa efektywność
pedałowania i śrubuje już wcześniej doskonałe parametry sterowności Epica,
który jest ponadto lżejszy od poprzedniej generacji.
Widelec RockShox SID SL
BRAIN to 100 milimetrów skoku, precyzyjnie dawkowanego przez zawór BRAIN,
który daje znakomite osiągi dzięki pełnej synchronizacji z tylnym układem
zawieszenia BRAIN.
Pewne zatrzymanie, płynną modulację i pełną kontrolę nad
prędkością gwarantują hamulce SRAM Level TL.
Ręcznie składane koła Roval
Control Carbon to legenda zawodów Pucharu Świata - z nowoczesną obręczą bez
rantu o średnicy wewnętrznej 25 mm są lekkie, mocne i wytrzymałe, co przekłada
się na znakomite wrażenia z jazdy.
- Rama FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 100mm of travel
- SWAT SWAT EMT Cage-Mount Tool
- Zacisk sztycy Specialized Alloy, 34.9mm
- Amortyzator RockShox-Specialized BRAIN, Rx XC Tune, 5 Position Platform Adjust, Rebound Adjust, Integraded Extension, 265x52.5mm
- Widelec RockShox SID SL BRAIN, Bottom-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 100mm Travel
- Mostek Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
- Kierownica Specialized Alloy Minirise, 6.5mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
- Owijka Specialized Trail Grips
- Siodło Body Geometry Power Sport, steel rails
- Sztyca Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
- Przedni hamulec SRAM Level TL, 2-piston caliper, hydraulic disc
- Tylny hamulec SRAM Level TL, 2-piston caliper, hydraulic disc
- Tylna przerzutka Sram X01 Eagle, 12-speed
- Manetki SRAM X01 Eagle, trigger, 12-speed
- Kaseta SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-speed
- Mechanizm korbowy SRAM X1 Eagle Alloy, DUB, 165/170/175mm, 34t
- Zębatki 34T
- Suport SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
- Obręcze Roval Control SL, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
- Przednia piasta DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
- Tylna piasta DT Swiss 350 straight-pull, 6-bolt, DT Swiss Ratchet EXP, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
- Szprychy DT Swiss Comp Race
- Przednia opona Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
- Tylna opona Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
- Dętki Standard, Presta valve