Specialized Roubaix Sport Smoke/Silver Dust/Black Reflective
Opis
Dzięki siedmiu zwycięstwom w Paryż-Roubaix, nasze Roubaix udowodniło, że płynniej znaczy szybciej. Do tej pory płynność wiązała się z pewnymi kompromisami. Już nie. Zupełnie nowy Roubaix Expert zapewnia teraz zgodność bez kompromisów, wprowadzając nowy Future Shock 1.5, który zapewnia większą kontrolę na wyboistych drogach, nową sztycę Pavé, która tworzy nasz najbardziej zrównoważony Roubaix do tej pory, aerodynamikę, która dorównuje Tarmac'owi, oraz ramę Rider-first engineered™. Czy nadal jest wygodnie? Jasne, ale nie nazywaj tego rowerem komfortowym, ponieważ osiągi były przyczyną każdej decyzji inżynieryjnej, którą podjęliśmy. To jest nowy Roubaix.
Nowa, bezkompromisowa rama zapewnia doskonałą aerodynamikę i niewielką masę
dzięki konstrukcji z włókna węglowego FACT 10r. Bardzo dobrze pochłania wstrząsy
i wykorzystuje techonologię Rider-First Engineering. Dzięki kształtom rur, które
zostały stworzone przy pomocy FreeFoil Shape Library i zostały sprawdzone w Win
Tunnel, nowy Roubaix jest bardziej aerodynamiczny niż Tarmac SL6. W
międzyczasie, aby zapewnić odpowiednią masę i jakość jazdy, zdecydowaliśmy się
na konstrukcję Rider-First Engineered ™, aby zapewnić optymalną sztywność we
wszystkich rozmiarach, od 44 do 64 cm. Oczywiście rama znacznie straciła na
masie. Aby przygotować Cię na Twoje własne Piekło Północy, zrobiliśmy miejsce na
opony 33 mm.
Wraz z nową ramą opracowaliśmy również całkowicie nową sztycę
S-Works Pavé. Jest aerodynamiczna, lekka, zapewnia komfort i nie ma żadnych
skomplikowanych rozwiązań, które zwiększałyby masę, czy utrudniały użytkowanie.
Zaczynając od tego samego projektu jak w Tarmacu, w kształcie litery D,
poszliśmy o krok dalej, poprawiając elastyczność całej konstrukcji i opracowując
nowy zacisk w ramie. Zapewnia to pochłanianie wstrząsów, a jednocześnie idealne
wyważenie, dzięki czemu uzyskujesz płynną, zrównoważoną jazdę bez względu na to,
jak trudna jest droga.
Dzięki 20-milimetrowemu skokowi, Future Shock 1.5 nie
tylko zapewnia płynniejszą i wygodniejszą jazdę, ale także zmniejsza zmęczenie i
zwiększa prędkość w trudnym terenie. Tymczasem nowy Smooth Boot poprawia
estetykę, zapewniając czyste przejście z główki ramy do mostka.
FRAMESET
Rama
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
FORK
Widelec
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
COCKPIT
Kierownica
Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
Mostek
Future Stem, Comp
Owijka
Roubaix S-Wrap
Siodło
Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca
S-Works Pave
Zacisk sztycy
Hidden drop clamp
BRAKES
Przedni hamulec
Shimano 105, Hydraulic disc
Tylny hamulec
Shimano 105, Hydraulic disc
DRIVETRAIN
Manetki
Shimano 105 R7020, hydraulic disc
Przednia przerzutka
Shimano 105 R7000, braze-on
Tylna przerzutka
Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed
Kaseta
Shimano 105, 11-speed, 11-34t
Mechanizm korbowy
Shimano 105 R7000, HollowTech 2, 11-speed
Zębatki
50/34T
Suport
Shimano Threaded BSA BB
Łańcuch
KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
WHEELS & TIRES
Przednie koło
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Tylne koło
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Przednia opona
Specialized Turbo Pro, 700x30mm
Tylna opona
Specialized Turbo Pro, 700x30mm
Dętki
Presta valve, 48mm