Specialized Roval Traverse Fattie 29 148mm

Dostępność: zapytaj o dostępność
Cena: 2 999,00 zł 2999.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Specialized Roval Traverse Fattie 29

We wczesnej fazie projektowania Traverse Fattie 29 stwierdziliśmy, że niewiele jest aluminiowych kół, które równie dobrze radzą sobie na ostrych zjazdach i na niekończących się podjazdach północnej Kalifornii - naszego "centrum testowego". Uświadomiliśmy sobie również, że szlakowcy chcą po prostu dostać funkcjonalny zestaw gotowy do intensywnej jazdy. Chcąc spełnić ich oczekiwania i zmieścić się w limicie cenowym wybraliśmy aluminium.

Obok niskiej masy, sztywności i wytrzymałości, główną zaletą Traverse jest łatwość użytkowania. Po pierwsze, pozbyliśmy się szprych z prostym łebkiem i podatnych na korozję nypli ze stopu. Zarówno z przodu jak i z tyłu zastosowaliśmy szprychy 28 J-bend, wszystkie tej samej długości, by ułatwić wymianę w razie konieczności. By dodatkowo zwiększyć sztywność opracowaliśmy również nowy design piasty, z szerszym profilem i wyższym kołnierzem.

Następnie spróbowaliśmy porównać wrażenia z jazdą na standardowych obręczach 19 i 23 milimetry, aż wreszcie znaleźliśmy złoty środek - 30mm - który nazwaliśmy "Fattie". Wpływ szerszej obręczy na właściwości jezdne jest nie do przecenienia. Pewnie trzyma oponę, dając stabilność i przyczepność, oraz pozwala jeździć z niższym ciśnieniem, dzięki czemu energia uderzeń rozprowadzana jest na większej powierzchni, co z kolei zmniejsza ryzyko uszkodzenia. Zastosowaliśmy również technologię Zero Bead Hook, w której brak rantu oznacza eliminację "przysiadania" w ostrych zakrętach i ułatwia zakładanie opon bezdętkowych.

Kiedy otrzymaliśmy już perfekcyjne elementy aluminiowych szlakowych kół, zdecydowaliśmy się ręcznie połączyć obręcze z własnej produkcji piastami, co umożliwiło zastosowanie tej samej długości szprych 28 DT Swiss Revolution J-Bend oraz nypli Pro Lock w całym zestawie. Wewnątrz piast brylują uszczelnione łożyska maszynowe oraz mechanizm DT Swiss 360 (tył), zapewniający lata płynnej jazdy. By zapewnić najwyższą jakość, zdecydowaliśmy się na ręczne składanie.

Każde koło w zestawie ze SRAM XD oraz podstawą wentyla ułatwiającą montaż opony bezdętkowej. Bębenki Shimano dostępne są w sprzedaży oddzielnie.

  • Materiał obręczy: wytrzymały stop E5
  • Szerokość obręczy: wewnętrzna 30mm
  • Zaplot szprych przednich: na dwa krzyże
  • Zaplot szprych tylnych: na dwa krzyże
  • Liczba szprych: 28 przód, 28 tył
  • Typ szprych: DT Swiss Competition Race J-bend
  • Typ nypli: sześciokątne DT Swiss Brass Pro Lock
  • Przednia piasta: ze stopu, sztywna oś 15x110 mm, w zestawie nasadki końcowe 19/31 mm OD.
  • Tylna piasta: korpus ze stopu CNC, elementy wewnętrzne DT 360, w zestawie 11-biegowy bębenek SRAM XX1 i nasadka końcowa 148.
  • Typ łożyska: uszczelnione maszynowe
  • Korpusy piast Roval Engineered J-bend pozwalają użyć tej samej długości szprych z przodu i z tyłu.
  • Metoda składania: ręcznie
  • Każde koło w zestawie z podstawą wentyla ułatwiającą montaż opony bezdętkowej.
  • Waga zestawu kołowego: 1 870g
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 513 088 809
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl