Specialized S-Works Tarmac SL7 Di2 carbon/spctflr/brsh
Opis
Specialized S-Works Tarmac SL7 Di2
"Aero jest wszystkim"—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym
nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a
jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami
rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem
wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu
aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym
próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas
dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych
kompromisów.
Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych
maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o
niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero"
bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym
więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie
utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu
na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa
analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w
branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel.
W pogoni za perfekcyjnym rowerem
wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki
której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą
sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia
czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans,
Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w
siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując
legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego
i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się
nawet po całodziennym treningu.
W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych
nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie
będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla
wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka,
okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie
cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów
w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.
- Frame S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Handlebars Roval Rapide Handlebar, carbon
- Stem Tarmac integrated stem, 6-degree
- Tape Supacaz Super Sticky Kush
- Saddle Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
- SeatPost 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
- Front Brake Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
- Seat Binder Tarmac integrated wedge
- Rear Brake Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
- Shift Levers Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
- Front Derailleur Shimano Dura-Ace R9250, braze-on
- Rear Derailleur Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed
- Chain Shimano Dura-Ace, 12-speed
- Cassette Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t
- Crankset Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter
- Chainrings 52/36T
- Bottom Bracket Shimano Dura-Ace, BB-R9100
- Front Wheel Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
- Rear Wheel Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
- Front Tire Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
- Rear Tire Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
- Inner Tubes Turbo Ultralight, 60mm Presta valve