Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy SATIN ALUMINUM / GUNMETAL
Cena regularna:
21 400,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Specialized Stumpjumper Evo Elite
Postawmy sprawę jasno: Stumpjumper EVO Alloy nie jest "normalnym" rowerem do jazdy po szlakach. Został zbudowany żeby dać jak najwięcej radości z jazdy. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowy brat - w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S-size oraz schowek SWAT™ - w lekkiej, ale wytrzymałej ramie M5 Alloy, będziesz w stanie jeździć tam, gdzie kiedyś wybrałbyś się na rowerze DH.
Stumpjumper EVO Elite Alloy jest stworzony do jazdy w trudnym terenie. Wyposażony w 12 biegowy napęd SRAM GX Eagle 12, wytrzymałe aluminiowe koła z obręczą o szerokości 30mm i w zawieszenie Fox Float Factory Rx Tuned.
- Skakanie nie jest fajne bez odpowiedniego ustawienia i kinematyki dampera. W przypadku nowego modelu Stumpjumper EVO, priorytetem była wydajność kinematyczna. Wykorzystując doświadczenia zdobyte podczas projektowania Enduro, a następnie ponad 1000 godzin spędzonych w terenie i w laboratorium nad zawieszeniem, nie tylko poprawiliśmy osiągi Stumpjumpera podczas pedałowania, ale sprawiliśmy, że jest on bardziej sprawny, zwinny i żwawy. Zwiększyliśmy anti-squat, dzięki czemu zawieszenie lepiej opiera się pedałowaniu, a także poprawiliśmy charakterystykę wybicia przy uderzeniach o prostą krawędź. Wniosek? Ten rower niszczy szlaki, a nie nogi.
- Geometria S-Sizing nowego Stumpjumpera EVO jest naszą najbardziej progresywną. Długi, niski widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej – to wymagania obecnego stylu jazdy. Nie każdy jeździ w ten sam sposób, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Możesz regulować wysokość suportu o 10 mm, możesz regulować kąt główki ramy o dwa stopnie, a także możesz dokonywać tych regulacji niezależnie od siebie. Wreszcie, jeśli chcesz możesz jeździć w trybie mullet, EVO pozwala na założenie 27,5-calowego tylnego koła połączonego z 29-calowym przednim.
- Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które zapewnia wzorcowe prowadzenie i bezbłędne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty.
- Obojętnie czy jeździsz na rozmiarze S1, czy S6, doświadczysz tych samych wrażeń – ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności z przodu i z tyłu – przy najmniejszej możliwej masie.
- SWAT™ — w 2016 roku w Stumpjumperze wprowadziliśmy SWAT™, dodając miejsce w ramie na pompkę, zapasowe dętki, itp. sprawiając, że kieszenie w koszulce stają się zbędne.
- RamaM5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travelSWATSWAT™ Door integration
- AmortyzatorFOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
- WidelecFOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
- Kierownica Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm widthMostekDeity, 35.0mm
- Owijka Specialized Trail GripsSiodłoBridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Przedni hamulec SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Tylny hamulec SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Tylna przerzutka SRAM GX Eagle, 12-speed
- Manetki SRAM GX Eagle, 12-speed
- Kaseta SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-speed
- Mechanizm korbowy SRAM GX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- Zębatki Alloy, 30T
- Suport SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
- Obręcze Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
- Przednia piasta Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
- Tylna piasta Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
- Przednia opona Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- Szprychy DT Swiss Competition Race
- Tylna opona Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
- Dętki Standard, Presta valve
- Sztyca OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
- Zacisk sztycy Alloy, 38.6mm