Specialized Stumpjumper Evo Ltd Satin Charcoal Tint/ Charcoal/Black

19347_29835
  • nowość
Dostępność: dostępność 3 do 6 dni
Cena: 26 999,00 zł 26999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Specialized
Kod produktu: SUB19347

Opis

Specialized Stumpjumper Evo Ltd

 Co otrzymasz, gdy połączysz 29-calowe przednie koło z 27,5-calowym tylnym kołem? To właśnie jest Stumpjumper EVO LTD. Dzięki wszystkim zaletom przyczepności i prowadzenia 29-calowego koła przedniego oraz tylnemu kołu, które samo wyrywa się do przodu, otrzymujesz konfigurację nadającą się do bardziej zwrotnego, swobodnego stylu jazdy, która w bike parku czuje się jak ryba w wodzie, ale nadal utrzyma się na trailu.

Aby ulepszyć konfigurację kół 29 / 27,5 ”, Stumpjumper EVO LTD wyposażony jest w amortyzator RockShox Super Deluxe Plus Coil z tyłu, w połączeniu z Zeb Select Plus z przodu. Do tego aluminiowe felgi o szerokości 30 mm oraz napęd SRAM Eagle i LTD jest gotowy do zabawy.

   Co otrzymasz, gdy połączysz 29-calowe przednie koło z 27,5-calowym tylnym kołem? To właśnie jest Stumpjumper EVO LTD. Dzięki wszystkim zaletom przyczepności i prowadzenia 29-calowego koła przedniego oraz tylnemu kołu, które samo wyrywa się do przodu, otrzymujesz konfigurację nadającą się do bardziej zwrotnego, swobodnego stylu jazdy, która w bike parku czuje się jak ryba w wodzie, ale nadal utrzyma się na trailu.

Aby ulepszyć konfigurację kół 29 / 27,5 ”, Stumpjumper EVO LTD wyposażony jest w amortyzator RockShox Super Deluxe Plus Coil z tyłu, w połączeniu z Zeb Select Plus z przodu. Do tego aluminiowe felgi o szerokości 30 mm oraz napęd SRAM Eagle i LTD jest gotowy do zabawy.

    150MM SKOK, KTÓRY UJARZMIA SZLAKI Wszystkie zawieszenia świata są bezużyteczne bez odpowiedniej kinematyki, dlatego stała ona w centrum nowego designu Stumpjumpera. Dzięki wiedzy nabytej przy projektowaniu zawieszenia w Enduro i ponad 1000 godzin pracy nad zawieszeniem w terenie i w laboratorium, znacznie poprawiliśmy pedałowanie, jednocześnie tworząc sprawne, wydajne i żywe odczucie jazdy, za którym tęsknisz. Zwiększyliśmy odporność na przysiady, dzięki czemu zawieszenie jest bardziej odporne na kołysanie, a następnie jeszcze bardziej poprawiliśmy skuteczność uderzeń na krawędziach. Konkluzja? Całkowicie nowy Stumpjumper zjeżdża z pełną kontrolą i z łatwością podjeżdża na wzniesienia.
    REGULOWANA GEOMETRIA Geometria S-size nowego Stumpjumpera EVO jest najbardziej progresywna ze wszystkich dotąd przez nas zaprojektowanych. Długi, niski, luźny widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt nachylenia sztycy - to wszystko jest w centrum zainteresowania, ponieważ sprawia, że jazda jest lepsza. Ale idealna geometria jest inna dla każdego rowerzysty, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Nie tylko jesteś w stanie regulować wysokość suportu o 10 mm, ale możesz przekręcić główkę ramy o dwa stopnie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść do trybu pełnej zabawy, EVO umożliwia wprowadzenie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim.
    RIDER-FIRST ENGINEERED™ Technologia Rider-First Engineered™ wykorzystuje specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które gwarantuje, że każda rama działa bez zarzutu. Niezależnie od tego, czy jeździsz na S1, czy potrzebujesz długiego S6, doświadczysz tych samych właściwości jazdy — perfekcyjne pokonywanie zakrętów i zrównoważona sztywność przednia i tylna, przy możliwie najmniejszej wadze.
    SWAT ™ Kiedy w 2016 roku wprowadziliśmy schowek SWAT ™ do Stumpjumpera, zwiększyliśmy przestrzeń w kieszeni i dodaliśmy miejsce na pompki oraz płaskie akcesoria. W nowym Stumpjumperze zachowaliśmy te same cechy konstrukcyjne, ale zwiększyliśmy objętość i dodaliśmy pojemnik na wodę SWAT ™, który daje dodatkowe 650ml wody ukrytej w rurze dolnej. Tak, to ten sam rozmiar co mała butelka.
  150MM SKOK, KTÓRY UJARZMIA SZLAKI Wszystkie zawieszenia świata są bezużyteczne bez odpowiedniej kinematyki, dlatego stała ona w centrum nowego designu Stumpjumpera. Dzięki wiedzy nabytej przy projektowaniu zawieszenia w Enduro i ponad 1000 godzin pracy nad zawieszeniem w terenie i w laboratorium, znacznie poprawiliśmy pedałowanie, jednocześnie tworząc sprawne, wydajne i żywe odczucie jazdy, za którym tęsknisz. Zwiększyliśmy odporność na przysiady, dzięki czemu zawieszenie jest bardziej odporne na kołysanie, a następnie jeszcze bardziej poprawiliśmy skuteczność uderzeń na krawędziach. Konkluzja? Całkowicie nowy Stumpjumper zjeżdża z pełną kontrolą i z łatwością podjeżdża na wzniesienia.
    REGULOWANA GEOMETRIA Geometria S-size nowego Stumpjumpera EVO jest najbardziej progresywna ze wszystkich dotąd przez nas zaprojektowanych. Długi, niski, luźny widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt nachylenia sztycy - to wszystko jest w centrum zainteresowania, ponieważ sprawia, że jazda jest lepsza. Ale idealna geometria jest inna dla każdego rowerzysty, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Nie tylko jesteś w stanie regulować wysokość suportu o 10 mm, ale możesz przekręcić główkę ramy o dwa stopnie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść do trybu pełnej zabawy, EVO umożliwia wprowadzenie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim.
    RIDER-FIRST ENGINEERED™ Technologia Rider-First Engineered™ wykorzystuje specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które gwarantuje, że każda rama działa bez zarzutu. Niezależnie od tego, czy jeździsz na S1, czy potrzebujesz długiego S6, doświadczysz tych samych właściwości jazdy — perfekcyjne pokonywanie zakrętów i zrównoważona sztywność przednia i tylna, przy możliwie najmniejszej wadze.
    SWAT ™ Kiedy w 2016 roku wprowadziliśmy schowek SWAT ™ do Stumpjumpera, zwiększyliśmy przestrzeń w kieszeni i dodaliśmy miejsce na pompki oraz płaskie akcesoria. W nowym Stumpjumperze zachowaliśmy te same cechy konstrukcyjne, ale zwiększyliśmy objętość i dodaliśmy pojemnik na wodę SWAT ™, który daje dodatkowe 650ml wody ukrytej w rurze dolnej. Tak, to ten sam rozmiar co mała butelka.

.

  • Rama FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, Mixed Wheel Trail Geometry with S-Sizing and 27.5-specific link, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • Widelec RockShox Zeb Select Plus, DebonAir, Charger 2.1 RC damper with rebound adjust, and low-speed compression adjust, tapered steerer, 44mm offset, 15mm Maxle® Stealth thru-axle, 15x110mm Boost™, 160mm of travel
  • Amortyzator RockShox Super Deluxe Select Plus Coil, external rebound adjust, open/threshold lever, S1: 210x50mm, S2-S6: 210x55mm
  • Przednia piasta Roval Traverse sealed cartriges bearing, 15x110 spacing, 28h 
  • Tylna piasta Roval Traverse DT Swiss 370 internals, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h 
  • Szprychy DT Swiss Competition Race
  • Obręcze Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • Dętki Standard, Presta valve
  • Przednia opona Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
  • Tylna opona Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 27.5x2.3"
  • Mechanizm korbowy SRAM Descendant 7K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm, 30T
  • Wieńce Steel 30T
  • Suport SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • Manetki SRAM X01, trigger, 12-speed
  • Tylna przerzutka SRAM X01 Eagle 12-speed
  • Kaseta SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
  • Łańcuch SRAM GX Eagle 12-speed
  • Przedni hamulec SRAM Code RS 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • Tylny hamulec SRAM Code RS 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • Kierownica Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree upsweep, 6-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width, 35mm clamp 
  • Chwyty kierownicy Deity, Knuckleduster, Black
  • Mostek Deity Cooperhead 35mm 
  • Siodło Bridge Comp, hollow Ti-rails, 155/143mm
  • Sztyca One-Up, X-Fusion Manic, infinite adjustable, remote SRL LE lever, 34.9 (S1:100mm, S2/S3: 150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
  • Zacisk sztycy alloy, 38.6mm

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl