Specialized Stumpjumper SATIN BLACK / SMOKE
Cena regularna:
13 500,00 zł
towar niedostępny

Opis
Specialized Stumpjumper
Stumpjumper Alloy to znane i pożądane cechy całej rodziny
nowych Stumpjumperów, takie jak nowa geometria i kinematyka zawieszenia, w
lekkiej i wytrzymałej wersji wykonanej w całości z aluminium. W połączeniu z
bezproblemowym 12-biegowym napędem grupy SRAM SX zachęca do poszukiwania
kolejnych przygód na szlaku.
- WZORZEC SZLAKOWCA Przystępując do prac nad nowym Stumpjumperem wyznaczyliśmy sobie jasne cele. Ekstremalnie niska masa idąca ręka w rękę z wytrzymałością, sztywne zawieszenie do pewnego pokonywania zakrętów, geometria dająca radość z jazdy oraz najlepsza kinematyka jaką jesteśmy w stanie zaprojektować. Nowy Stumpjumper to dowód na to, że można zjeść ciastko i wciąż je mieć.
- 130 MM POSKRAMIANIA SZLAKÓW Zawieszenie z największym skokiem będzie bezużyteczne bez odpowiedniej kinematyki ramy - dlatego to jej poświęciliśmy główną uwagę projektując nowego Stumpjumpera. Oparliśmy się na doświadczeniach zebranych w trakcie prac nad Enduro i spędziliśmy ponad tysiąc godzin w laboratorium i w terenie, by zwiększyć wydajność pedałowania, poprawić osiągi i dać Ci pełnię radości z jazdy. Poprawiliśmy ochronę przed przysiadaniem, by zawieszenie nie uginało się pod naciskiem na pedały, a jednocześnie lepiej wybierało poprzeczne, kanciaste wyboje. Co to oznacza? Całkowicie nowy Stumpjumper daje pełnię kontroli na zjeździe i z łatwością wspina się na strome wzniesienia.
- PROGRESYWNA GEOMETRIA Geometria S-Sizing oznacza w przypadku Stumpjumpera optymalną progresywność. Długa, niska, pochylona rama, wyprzedzenie widelca małe, rura podsiodłowa bliższa pionu - to wszystko sprawia, że po prostu jeździ się lepiej. Dzięki Flip Chip możesz znaleźć optymalną dla siebie pozycję, albo dopasować swojego Stumpjumpera z myślą o konkretnej trasie.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ Rider-First Engineered™ oznacza indywidualne podejście do ramy w każdym z oferowanych rozmiarów. Wyrostek na ramie S1 i wielkolud na S6 otrzymają dokładnie takie same właściwości jezdne - pokonywanie zakrętów jak po szynach, optymalną sztywność przodu i tyłu i najniższą możliwą masę: 2 250 gramów (S-Works, M, z damperem).
- Rama Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
- Amortyzator X-Fusion 02 Pro RL, Rx Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
- Widelec RockShox 35 Silver, Solo Air, 44mm offset, rebound adjust, TurnKey lockout, 15x110mm Boost™ Maxle® Lite thru-axle, 140mm of travel
- Mostek Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Kierownica Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- Owijka Specialized Trail Grips
- Przedni hamulec Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 200mm
- Tylny hamulec Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 180mm
- Tylna przerzutka SRAM SX Eagle, 12-speed
- Manetki SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
- Kaseta SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
- Łańcuch SRAM SX Eagle, 12-speed
- Mechanizm korbowy SRAM SX Eagle, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- Zębatki 30T
- Suport SRAM Powerspline
- Obręcze Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Przednia piasta Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Tylna piastaAlloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
- Przednia oponaButcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
- Tylna oponaPurgatory, GRID Casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
- SzprychyStainless, 14gDętkiStandard, Presta valve
- SiodłoBody Geometry Bridge Saddle, steel rails
- SztycaTranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
- Zacisk sztycyAlloy, 38.6