Specialized Tarmac SL7 Expert GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
Cena regularna:
28 000,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Specialized Tarmac SL7 Expert
Nowy Tarmac został zaprojektowany, aby jeździć szybko, nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Reprezentuje sobą o wiele więcej niż tylko aerodynamikę. Dzięki lekkiej ramie Rider-First Engineered™ zapewnia najlepsze właściwości jezdne, bez względu na rozmiar. Niezależnie od tego, co planujesz dla swojego nowego Tarmaca, jest on gotowy, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele - rekordy, KOM-y lub miejsca na podium. Jeden rower, by rządzić wszystkimi.
Dzięki osprzętowi Shimano Ultegra dDi2, który szybko i pewnie zmienia biegi i szybko toczącym się oponom S-Works Turbo 700x26mm, nowy Tarmac zapewnia osiągi w bardziej przystępnej cenie.
- „Aero jest wszystkim” - głosimy to od lat i nadal to jest siłą napędową nowego Tarmac'a. W naszym dążeniu do najlepszych kształtów rur, które zapewniają najszybszą ramę na jaką pozwalają przepisy UCI, wyjęliśmy projekt Venge i ulepszyliśmy wykorzystując naszą technologię FreeFoil Shape Library. Wróciliśmy do Win Tunnel, aby testować te kształty na naszym rowerze modułowym, aby uzyskać jak najwięcej danych i walidacji. Rezultat? Nowy Tarmac Expert, jest szybszy o 33 sekundy na 40 km w porównaniu do Tarmaca SL6. Żadnych kompromisów, tylko czysta prędkość.
- Podczas gdy aerodynamika była kluczowa dla rozwoju Tarmac'a i wszystkich naszych rowerów wyścigowych, masa była drugim priorytetem. Wcześniej „rowery aero” zawsze miały lekką nadwagę - im bardziej zmniejszaliśmy opór, tym więcej przybierały na masie. W przypadku nowego Tarmac'a nasza filozofia projektowania polegała na utrzymaniu masy na poziomie lub poniżej limitu UCI po wyjęciu z pudełka, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą przyszła technologia FreeFoil Shape Library i FEA oraz kilka sztuczek inżynieryjnych najlepszych inżynierów w branży. Dostarczyliśmy ramę o masie zaledwie 920 gramów, nie tracąc ani grama aerodynamiki, sztywności ani jakości jazdy.
- Kontynuując nasze dążenie do stworzenia idealnego roweru wyścigowego, zastosowaliśmy naszą filozofię Rider-First Engineered ™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej wyważonym i najlepiej prowadzącym się Tarmac'kiem - niezależnie od rozmiaru. Wraz z najlepszymi kolarzami testowymi na świecie z naszych trzech zespołów World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe - wprowadziliśmy zmiany w Tarmac'u na podstawie tysięcy kilometrów pokonanych na drodze. Jakość jazdy przedniej i tylnej części roweru, pozwala na najdłuższe dni w siodle i sprawia, że są wygodne - a wszystko to bez poświęcania legendarnych właściwości jezdnych Tarmac'a i zwinności w wyścigach.
- Opierając się na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, który jest łatwy w obsłudze. Poprawiliśmy prowadzenie przewodów dla każdej konfiguracji - mechanicznej zmiany przełożeń, tradycyjnych mostków, okrągłych kierownic itp. - wszystko przy zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Te cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obsłudze i przy podróżowaniu.
- Rama Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Kierownica Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
- Mostek Tarmac integrated stem, 6-degree
- Owijka Supacaz Super Sticky Kush
- Sztyca 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
- Przedni hamulec Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
- Zacisk sztycy Tarmac integrated wedge
- Tylny hamulec Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
- Manetki Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
- Przednia przerzutka Shimano Ultegra R8150, braze-on
- Tylna przerzutka Shimano Ultegra R8150, 12-speed
- Kaseta Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
- Mechanizm korbowy Shimano Ultegra R8100
- Zębatki 52/36T
- Suport Shimano Threaded BSA BB
- Łańcuch Shimano Ultegra, 12-speed
- Przednie koło Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Tylne koło Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Przednia opona S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
- Tylna opona S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
- Siodło Body Geometry Power Expert, titanium rails
- Dętki Turbo Ultralight, 48mm Presta valve