Specialized Turbo Creo SL Expert Carbon Evo Black Granite/Green Blue Chameleon
Opis
Specialized Turbo Creo SL Expert Carbon Evo
Już ładnych parę lat zajmujemy się budową najbardziej zaawansowanych rowerów szosowych. Tarmac, Venge, Roubaix, Allez, Diverge - każdy z nich zdominował swoją kategorię, korzystając z najlepszych dostępnych technologii. Oczywiście nie spoczywamy na laurach, czego dowodem jest Turbo Creo SL, który zmieni Twoje wyobrażenie o tym, jak ma jeździć elektryczna szosówka. Rower jest lekki, płynny, efektywny, żywy i zwrotny, a ponadto posiada moc spłaszczania podjazdów, łagodzenia siły wiatru i wydłużania dystansu codziennych treningów. Wersja EVO, wyposażona w większe opony, regulowaną sztycę oraz kierownicę z szerszym chwytem dolnym, zabierze Cię wszędzie gdzie zechcesz. To wciąż Ty - tylko szybszy. Turbo Creo SL Expert EVO oparty jest na ramie z włókna węglowego Fact 11r. Dokładnie takiej samej, jak w modelu S-Works, ale wyposażonej w nowy Future Shock 2.0. Osprzęt to grupa 1x Shimano Ultegra Di2 i tylna przerzutka XT, kaseta 11-42t oraz karbonowe koła Roval C 38 Disc na oponach Pathfinder Pro 2Bliss Ready 38 mm, które gwarantują szybką i bezproblemową jazdę. Należy również wspomnieć o kierownicy Adventure Gear z 12-stopniowym wygięciem dolnego chwytu, mostku Future Stem Pro, regulowanej sztycy X-Fusion 50 mm Manic Dropper oraz sprawdzonym siodełku Body Geometry Power Sport.
Creo SL to najlżejszy e-bike w swojej klasie - lżejszy od innych
modeli dosłownie o kilogramy. Lekka i sztywna rama z włókna węglowego FACT 11r z
jednej strony zachęca do tańca na pedałach i ostrego wchodzenia w zakręty, a z
drugiej oznacza większy zasięg.
Lekki silnik SL 1.1 daje Ci 240 watów, cicho
i płynnie podwajając moc, którą generujesz naciskając na pedały. Elastyczna
krzywa momentu obrotowego oznacza, że ilość dostarczanej mocy jest optymalnie
dobrana do kadencji, a przy jeździe bez wspomagania silnik nie stawia żadnego
oporu.
Boisz się pustej baterii? Zapomnij o tym z Creo SL. Zasięg Creo SL
wynosi aż 130 km, co w zupełności wystarczy na cały dzień w siodełku. Opcjonalny
układ zwiększania zasięgu pozwala poradzić sobie z dodatkowymi 70 km
podjazdów.
Dzięki połączeniu z aplikacją Mission Control możesz dostosować
silnik SL 1.1 do swojego stylu jazdy, rejestrować dane jazdy i monitorować stan
baterii. Aplikacja potrafi również automatycznie zarządzać baterią, dzięki czemu
mocy wystarczy Ci do końca wycieczki. Silnik posiada wbudowany miernik mocy,
który przesyła dane do dowolnej jednostki ANT+. Nie chcesz korzystać z
aplikacji? Nie ma sprawy - jednostka Turbo Connect Unit (TCU) na rurze górnej
umożliwia obsługę wszystkich parametrów jazdy.
Future Shock 2.0 wyraźnie
redukuje zmęczenie i pozwala jechać szybciej po każdej nawierzchni. Wersja 2.0
oznacza lepszą kontrolę dzięki pokrętłu na mostku, które służy do regulacji
kompresji od sztywnej do w pełni otwartej, podczas gdy hydraulika wewnątrz
kontroluje odbicie. Z kolei Smooth Boot, korek steru oraz mostek Future Stem
dbają o estetykę połączenia główki ramy z mostkiem.
Stwierdziliśmy, że
różnice pomiędzy dwoma rowerzystami mogą być o wiele większe, niż pomiędzy
rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione
dane dla każdej z płci, a podział na rowery męskie i damskie jest już dość
przestarzałą koncepcją. Mając to na uwadze, opracowaliśmy geometrię, która
zadowoli wszystkich, zagwarantuje komfort i zwinność na szosie, ale posiada
wszystkie atrybuty do jazdy po szutrach - duży rozstaw, wysunięty widelec i
niski suport, dające Turbo Creo SL EVO stabilność przy dużej prędkości i
kontrolę w zakrętach.
- Rama FACT 11r carbon, Open Road Geometry, front/rear thru-axles, fully integrated down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Boost™ 12x148mm
- Widelec Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, Boost™ 12x110mmmm thru-axle, flat-mount disc
- Przednie koło Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h
- Tylne koło Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h
- Dętki Presta valve, 48mm
- Przednia opona Pathfinder Pro 2Bliss Ready, 700x38mm
- Tylna opona Pathfinder Pro 2Bliss Ready, 700x38mm
- Wieńce Praxis, 46t, 110BCD
- Manetki Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
- Tylna przerzutka Shimano Deore XT Di2, Shadow Plus, 11-speed
- Kaseta Shimano XT, 11-speed, 11-42t
- Łańcuch Shimano Ultegra
- Przedni hamulec Shimano Ultegra R8070 hydraulic disc
- Tylny hamulec Shimano Ultegra R8070 hydraulic disc
- Kierownica Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Chwyty kierownicy Roubaix S-Wrap
- Mostek Future Stem, Pro
- Siodło Body Geometry Power Expert, Hollow Titanium railsSztycaX-Fusion Manic Dropper Seat Post, 50mm of travel
- Zacisk sztycy Alloy, 30.8mm
- Silnik Specialized SL 1.1, custom lightweight motorUI/REMOTESpecialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
- Bateria Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
- Ładowarka Custom charger, 48V System w/ SL system charger plugWIRING HARNESSCustom Specialized wiring harness w/ chargeport
- Pedały Specialized Dirt