Specialized Turbo Levo Comp Alloy Black/Dove Grey/Black
Cena regularna:
29 000,01 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Specialized Turbo Levo Comp Alloy
Całkowicie nowe Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy i zasięgu w każdym miejscu. To 40-letnia obsesja na punkcie tworzenia najlepiej jeżdżących rowerów górskich na świecie. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo ustanowiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Zaczyna się od naszego silnika Turbo Full Power 2.2 i modułu TCU (Turbo Connect Unit), które zapewniają płynne i bezproblemowe wsparcie Ciebie - 4x więcej mocy, co pozwala wybrać się Tobie, gdzie chcesz i kiedy. Levo przełamuje również ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg, wspomagając Ciebie nawet przez pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane zawieszenie ma 150 mm skoku tylnego zawieszenia i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę, jakiej jeszcze nie było. Ponieważ na koniec dnia liczy się tylko jazda. Uwierz w to.
Przenieś swoją jazdę po szlakach na zupełnie nowy poziom z Turbo Levo Comp. Wyposażony w nowe, stopowe podwozie M5, 12-biegową przekładnię SRAM GX Eagle i zawieszenie FOX Performance, sprawi, że będziesz jeździł w kółko wokół wszystkich.
W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 700 Wh i
jednostka sterująca Turbo Connect Unit zapewniają najlepsze osiągi w swojej
klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, do pięciu godzin jazdy,
umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej .
Jednostka
Turbo Connect (lub "TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" - to mózg
roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania.
Komunikuje się również, za pośrednictwem ANT+/Bluetooth®, z naszym opcjonalnym
wyświetlaczem na kierownicy, aby wyświetlić jeszcze więcej informacji o
przebiegu jazdy.
Specjalna konstrukcja "Mullet" z kołem 27,5" z tyłu i 29" z
przodu zapewnia zwinną jazdę, która prześcignie inne pełnowartościowe e-MTB.
Rider ma pozycję w centrum roweru, optymalizując trakcję i kontrolę na
zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca
zapewniają stabilność na nierównym terenie.
Levo oferuje sześć różnych
ustawień geometrii, które pozwalają doprowadzić do perfekcji jego osiągi
niezależnie od stylu jazdy i terenu. Kąt główki może być regulowany w zakresie
od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7
mm.
Skok tylnego zawieszenia w Levo to 150 mm, inspirowane Enduro, pochłania
drobne nierówności, jak i ogromne dropy, jednocześnie nadal oferuje niesamowitą
reakcję na pedałowanie i przenosi moc na podłoże z pełną
wydajnością.
S-sizing w Levo bazuje na tym, co ma znaczenie: wzrost i styl
jazdy użytkownika, a nie długość nogi. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnych
długościach główki ramy i przekroku, pozwalają wybrać ten, który najlepiej
pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Im mniejsze oznaczenie "S" tym rower
będzie bardziej zwinny i zachęcający do zabawy, podczas gdy większe rozmiary "S"
zadbają o większą stabilność podczas jazdy w dół z dużą prędkością.
- Rama Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
- Amortyzator S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5x210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
- Widelec Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
- Mostek Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Kierownica Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep
- Owijka Specialized Trail Grips
- Siodło Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Przedni hamulec SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
- Tylny hamulec SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Tylna przerzutka SRAM GX Eagle, 12-speed
- Manetki SRAM GX Eagle, 12-speed
- Kaseta SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Łańcuch SRAM NX Eagle, 12-speed
- Mechanizm korbowy Praxis forged M30, custom offset, 160mm
- Zębatki SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
- Obręcze Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Przednia piasta Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Tylna piasta Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- Szprychy DT Swiss Industry
- Przednia opona Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- Tylna opona Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
- Dętki Standard, Presta Valve
- Sztyca X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
- Zacisk sztycy Alloy, 38.6mm
- Silnik Specialized Turbo Full Power System 2.2
- MotorREMOTE Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
- Bateria Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
- Ładowarka Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- WIRING HARNESS Custom Specialized wiring harness